poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Siemka! I coś o mnie...

Siemka!
Witam wszystkie dziewczyny bo jak sama nazwa wskazuje ten blog jest dla dziewczyn! Ale wcale nie musicie być bardzo dziewczęce, ja sama jestem trochę chłopięca i lubię ich zwariowane zabawy.
Mam dwa koty brytyjczyki Lucka (7 lat) i Leosia (2 lata). Strasznie je kocham i lubię się ni mi opiekować;)
Lubię tańczyć, grać w hokeja na trawie i chodzę 2 razy w tygodniu na tenisa : D W wolnym czasie plecę filofuny czyli kolorowe żyłki. No więc ten blog jest o nas, dziewczynach. Będę opisywać różne fajne rzeczy i przygody, które mnie spotkały a wy non stop komentujcie! OK?
Zapraszam!

1 komentarz:

  1. Jakby co to mi się godzina popsuła i u mnie jest napisane że opublikowałam ten post o 01:22, a naprawdę o 10:22. Jeżeli wy też macie ten błąd to sorry :(

    OdpowiedzUsuń